piątek, 28 lutego 2014

Wczoraj i dziś :)

 Witam :)

Dzisiaj dwie paczki, wczoraj też dwie i w tym jedna ze współpracy z Olenader. Recenzji z oleander chyba szybko nie dodam, gdyż dostałem dużo nasionek kwiatów. Moja mama już się tym zajęła, wręcz zgarnęła mi przesyłke. Jak się coś pojawi to dam znać :]. Przedwczoraj jedna paczka, lecz to tylko widokówka ;) 
A więc zaczynamy.


1.Paczka
( wydaje mi się że mojego adresu, gdyż nie kopiowałem od innych ale możliwe że ktoś ją już ma)
Zawierała:
-długopis
- opaskę odblaskową :)

2. Paczka od Gmina Bogdaniec zawierała:
-Informator
-widokówki


Kontakt: urzad@bogdaniec.pl

3. Paczka od Dudek paragliders a w niej:
-smycz
-3 vlepy (naklejki) 


Kontakt: info@dudek.eu

4.Paczka od gminy Stryków a w środku tylko 1 widokówka



Kontakt: www.strykow.pl

5. No i ostatnia paczka ze wspomnianej współpracy Oleander
-Otrzymałem kilka paczek nasionek kwiatów zobaczymy z czasem co z tego wyrośnie :)


Jestem ciekawy co tam u was, jakieś plany na weekend lub ciekawe paczki ? :)


UWAGA!

Nie widzisz adresu? Podoba Ci się paczka, bądź po prostu chciałbyś ją mieć? Nic trudnego wystarczy napisać do mnie na tyminpiona@gmail.com bądź użyć formularza kontaktowego a na pewno się dogadamy :) 


11 komentarzy:

  1. dzięki :) od Dudka liczyłem na pare długopisów tak jak inni dostawali no ale cóż i tak się ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam taką samą paczkę od Oleander:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od Dudka mam spadochron :D Gratuluję przesyłek :) Widzę, że znane adresy pokazujesz, ale te własne masz na wymianę. Podoba mi się to :) Chyba na kilka osób wpłynęliśmy dyskusjami o adresach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak mam nadzieje że z czasem będę tylko moje, własne na wymianę :)
      spadochron? :) no to gratuluję :)

      Usuń
  4. gratuluję :D fajne paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dudek,już nie wysyła gadżetów,odpisują ze mozna je kupić od nich.

    OdpowiedzUsuń