środa, 30 kwietnia 2014

Darmówki wczoraj dziś :)

Witajcie wczoraj planowałem jeszcze 1 post ale nie wyszło dlatego dodaje go dziś razem z dzisiejszymi przesyłkami :)
Co u mnie ? Co raz mniej czasu zauważyłem że mniej wysyłam ;/
Blog przekroczył liczbę 8000 wyświetleń za co bardzo wam dziękuję, mam nadzieje że będzie coraz lepiej.
Planuję podjąć jakąś współpracę, gdyż dawno tego nie było.
Polecacie coś ? 

1.Od pewnej firmy dostałem:
-notes ( zamalowane logo) 
-długopis



2. Paczka zawierała:
-Informator



3. Druga paczka to:
-Długopis
-Smycz
-Kalendarzyk
-2x widokówki
-informator 



4. Od pewnej gminy dostałem:
-2x widokówki
-2x informator





5. Pewnie oglądając zdjęcia podmyślacie się od kogo jednak nie NewHoland jest ich tylko marką którą sprzedają :) A dostałem :
-Dużo informatorów
-2x smycz
-2x długopisy
-2x kalendarzyki 



8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Co do współprac to niestety nie przydam się jako pomysłodawca. Współprac mam naprawdę niewiele i nowych na razie nie będzie, bo sam o nie nawet nie zabiegam :)
    Też mniej wysyłam, ale teraz mam zajęcie z 2 komputerami. Jeszcze kolega wspomniał, że chętnie by mi laptopa podrzucił to już w ogóle nie będzie czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyświetleń i przesyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie właśnie wzięłam za wysyłanie mejli, może coś ruszy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takich rzeczy najlepsze są zawsze długopisy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne paczki :D
    gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    czy mógłbym prosić o kontakt na email : gepard2323@wp.pl , gdzie było pisane bo akurat kolekcjionuje materiały rolnicze i bardzo by wzbogaciła moją kolekcje taka przesyłka zwłaszcza smycze

    OdpowiedzUsuń