wtorek, 22 kwietnia 2014

Gadżety od firm kwiecień 2014


Witajcie. 


Oj ciężki ten wtorek ciężki ;/
Przez 1 rzecz tyle można stracić dopiero to zrozumiałem. <3


Dzisiaj? Kilka paczuszek przyszło ale czy jestem z nich zadowolony?
Na pewno ale jeszcze jakby listonosz tak nie hałasował było by lepiej :)

1. Paczka zawierała model samochodu Skoda Octavia 1:43

Samochodzik bardzo fajny może służyć jako ozdoba półki albo jako zabawka wystarczy odkręcić 2 śrubki alby zdjąć ją z podestu :)


Wszystko ładnie zapakowane przyszło w 4 razy większej paczce :) 
Bardzo miły kontakt i prezencik jest już mój :)



2. Kolejna paczka zawierała:
-reklamówkę
-książeczkę
-długopis
-i takie coś na drzwi :) 





3.Paczka od Shell :
-długopis
-bidon ?



4. Czwarta paczka:
-długopis
-notes
- i informatory 


5. No i ostatnia od listonosza paczka to :
-katalog audi TT




Co u was i jak święta ? :> 

9 komentarzy:

  1. fajne paczki :D szczególnie pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczki a pierwsza miodzio

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zobaczyłem że cena takiej zabawki to 53zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem skąd skoda, wspomnieli w mailu że wysyłali takie,odpisali ze nie życzą sobie zeby do nich pisac,bo mają setki próśb,i jesli będzie nadal tyle,to przejdą na drogę prawną;p;p bo mają dolączone ip nadawcy e maila z prosbą i spamują im skrzynke;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałem też model samochodu ale sprasowany na miazgę tylko to jest model vw Up cięzka paczka na nim pewnie stała,nadaje sie do kosza, jest spłaszczony

    OdpowiedzUsuń