wtorek, 29 kwietnia 2014

Darmowe gadżety zagraniczne

Siemka :) 
W tamtym tygodniu u mnie było różnie, w tym otrzymałem paczki.
Dodaje tylko przesyłki z wczoraj, planuję wieczorkiem dodać z dzisiaj ale jak to będzie to się okaże :)
Ostatnio nie mam wgl czasu ;/ przeglądając wasze blogi nawet nie pisze co do wymiany. 
Zaniedbałem trochę obowiązki, ale się nadrobi :)

Wczoraj otrzymałem przesyłkę zagraniczną prosto z Norwegi :)
Chyba czas zacząć szukać firm nie tylko w PL ale również po za nią :)
Darmowe gadżety zagraniczne ?- To mi się podoba :) 


1. Dostałem ostatnio przesyłkę od pewnej firmy, w ten sam dzień napisali mi odpowiedź na e-mail, że paczka z prezentami zostanie wysłana w dniu jutrzejszym, troszkę się zdziwiłem, myślałem że to pomyłka, ale przyszło drugi raz :) 
W środku :
-notes
-długopis
-informatory


2. Zagraniczna przesyłka zawierała:
-długopis
-żeton do wózków 
-mape


3. Ostatnia przesyłka zawierała :
-2x inne długopisy 
-ołowek



Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :) 

8 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zacząłem wysyłać poza granicę i dostałem 2 przesyłki. 2 jeszcze powinny dojść, ale nie widać jeszcze żeby miały na to ochotę :) Warto wysłać poza nasz kraj. Tylko jest więcej możliwości, że nie trafimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wysylalem ale sporo negatywow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Trzeba dalej próbować. Wysłałem trochę i tylko na kilka dostałem negatywy. Reszta jak zwykle bez odpowiedzi :D Albo przyjdzie niespodziewana przesyłka...

      Usuń
  3. Oooo, fajne przesyłeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe :D zdarza się nie raz otrzymywałam paczkę 2 raz od tej samej firmy.
    gratki :D

    OdpowiedzUsuń